هناك تعليقان (2):

  1. انا اسمي سمير عندي، 18 سنة اهلي كلهم ماتو وانا صغير ب التحديد في يوم ميلادي الاول بسبب حريقة جامدة مجهولة المصدر
    الناس وهما بيطفو الحريق لقوني في ركن في الاوضة ودة الي عمي اكدو ليا ودة الي انا عايش معاه دلوقتي
    وازاي اني عشت واية الي حصل في اليوم دة هتعرفوه بس مش دلوقتي
    خلوني ابداء قصتي ليكم بعد ما وصلت 18 سنة
    كان فى شخص غريب ابتدي انه يمشي ورايا ويراقبني كنت حاسس بية وشايفو
    وطبعا زي اي حد خفت احسن يكون عاوز يسرقني وب الذات ان الشخص دة فضل يراقبني كذا يوم علي الحال دة
    من ساعت ما بتحرك من البيت حتي اعود
    مرضتش اقول لعمي علشان مقلقهوش بس قلقي ذاد وقررت في اليوم دة اني اتوجة للقسم وابلغ عنو
    واقولهم انو بيراقبني وبل الفعل لقيت عربية شرطه بجانب الطريق فرحت ليهم عشان اقول لهم عن الامر الغريب اللى بيحصل معايا, بس الغريب اني اول ما بلغتهم وانا بشاورلهم علية بقولهم دا الشخص اللى بيراقى فبصوا ف ملقوش حاجة
    الظابط بيقولي فين دة ببص كدا تاني علية وبصيت للظابط، بقلو اهو انتا ازاي مش شايفو
    الظابط قالي شاورلي
    ببص تاني ملقتش الراجل اختفي!!

    طبعا انا استغربت اختفي ازاي في اللحظة دي
    وانا مش مصدق و الظابط طبعا عمال يقولي فين هو والكلام المتوقع انتا اكيد بيتهيئلك وروح لدكتور نفساني وشوف في اي ولا انتا شكلك. عامل عملة وخايف منها وحاسس بالذمب علشان كدا خايف

    بصيت للظابط كدا قلتلو لا طبعا انا الظاهر تعبان شوية انا ..........القصه مثيره جدا انا عارف احنا فعلا تعبنا فيها. والله التكمله في اولا التكمله في الرابط
    ثانيا أصحاب المواهب في التأليف لو عازين يطلعو ب اسمهم ف القناه بتفضلو يتكلمو علي المنافشه الخاص اليوتيوب او تعليق ويقدم القصه وبعد المراجعه هننشرها مع اسمه وشكرااا ...دا الرابط

    https://www.youtube.com/channel/UCNKWptIRR7WZTEU3y0CaNWg

    ردحذف
  2. رمز التوثيق التويتر

    ردحذف

جميع حقوق الطبع والنشر © محفوظة لموقع PRO TECH

تصميم : أبراهيم الحسين.